Sunday, May 25, 2008

great weekend....

salam.... hmmm arini nak citer pasal smlm n arini... which is my great weeknd... u wanna know y? coz my bestfren was here... smlm aku jd tourist guide tuk anum n k.nida... spnjg aku dok mlk, jarang gak aaa kuar smpai mlm wif frens, slalu kuar wif my sis jer... hepi sgt... best gler... xsangka anum akhirnya smpai gak kat teratak buruk aku nih n mlk... aku bwk dorg jln2 kat banda hilir, A famosa, naik beca, kapal c tanggang, jln kat dataran, n yg best skali we all naik river cruise... cantek nye pmandangan kat mlk ni rupenya... i never discover about this b4... hehehe what a shame... yg best psl nek cruise ni nak tau sbb pe? we all bli tiket tuk yg biasa pnya, tp kbtulan boat yg VIP pnya ada kosong 3 space.. dok borak2 ngn pkcik kat ctu, tup2 dia kc kteorg naik boat VIP... wahhhh... byk syiokkkk maaa... 2la bestnya ble jd pramah.. hehehhe.. mnyusur sungai mlk smpai ke area bndr hilir... cantekkk sgt lampu2 yg dorg decorate kat bgunan.. so lovely.. on da way blk, siap ada live band plak tu.. just bcoz kteorg ni je yg muda n single2, akak yg pnyanyi kat ctu asik dtg kat kteorg n suh join nyanyi same.. we all sporting je, k.nida siap wat tarian zapin lg tuh... wahhh..
i'm really hepi last nite.. ilang sgala msalah dlm pale otak... sygnye x smpat nak naik eye on mlk coz dah pkul 9.30 mlm mse tu.. dgn berat hati, trus gerak ke jb... dok dgr konsert final AF6 dlm keta, tjerit2 ble riz nyanyi... alamak, nak g donlod sat lg... sampai jb area kul 11 lbih... pas mndi mlm tu, dok borak2 ngn anum.. mcm2 kesah yg d ceritakan.. biasa laa, lme x jmpe kn... rindu sgt2 zaman2 mse kat hostel dlu... dkt kul 3 pg br laa msing2 senyap... mbuta dah tu...

sedar x sedar, dah 11thn we all kwn.. walaupun msing2 dah ada hal sndri tp x pnah lupe each other... still keep in touch.. hmmm kul 10lbih dah gerak g umah eyah, 1 of my bestfren gak.. kawen dah dia.. smpat tgk mse nikah tu... ensem tok kadi tu, hahhaa smpat lg tuh.. jmpe kwn2 lme damia n olie.. best skali jmpe june n baby dia.. alaa halus sgt baby tu.. tkut aku nak pegang.. eyah ni, ada ke ptut suh aku jd pngapit dia.. x seswai tau aku yg pmalu nih nak jd pngapit.. seb baik aku gna alasan dah bli tiket blk mlk awl.. pas mkn td trus aku n anum cabut.. x smpat tggu dia bsanding, aku da pnas gler dah.. rimas... xpela, yg pnting aku da dtg mjlis dia.. then aku g salin bju n jln kat danga bay.. rindu btul ngn jb, tp xsmpat nk jln2.. lepak ngn anum pun dah best sgt... hmm skang ni, tinggal aku n anum je yg blum ada comitment.. tp anum tu x lme lg slamat aaa tu.. aku ni ble lg ek? ble aku ckp aku single, leh plak bdk2 ni x caye ckp aku... huhu.. btul ler, aku single tau... sape2 ader kwn nak knalkn kat aku tu, sila laa ye... borang anytime aku leh kc.. hehehe... aku doa smoga kwn2 aku sumer bahgia dgn pilihan msing2... aku pun doa tuk dri aku gak.. smoga aku jmpe sumone yg tepat tuk aku... insyaallah amin... alamak, lupa lak aku blum mandi... hehehe, k laa chalo dlu ye... salam syg dr aku... muahsss take care frenss...

2 comments:

Anonymous said...

Wei... apsal xajak...
:'(

Misz Lyia'z said...

haha.. camne nak ajak... stakat ajak2 ayam je bleh aaa... :p