Monday, May 12, 2008

ari isnin....

salam... hmmm kjap dah ari isnin...smlm aku g mihas kat matrade ngn k.long n sara.. huhu.. asal jln jer kat gerai2 dorg hulur menda2 tuk d testing... x lalu laaa aku nak mkn, aku dah ler dlm proses diet nih... kang pnat jer usaha aku last 2 weeks nih.. paling tdak pun, aku just minum jer... aku g sna pun actually nak usha kwn.. tp, dpt jumpa x smpai 5min pun.. hampeh tul... aku ni nape laa segan n pmalu sgt ekk... huhu korg ader x cara2 tuk ilangkan rse malu? tp aku rse, normal laa kan kalo pmpuan tu ader perasaan malu? kalo pmpuan yg xtau malu, tu yg lbih bahaya sbnrnya, tul tak.... ?? huhu xpela, lg pun dia bz byk kje... x mcm aku ni haaa... pas blk mihas, smpat lg g soping kat sogo... sje jenjalan... next week da blk mlk, da start klas, xde maknanya nak jln2... hmmm jap lg sara g skola, tggal b'2 ngn ifan tibongg tuh.. best gak k.long tggalkan laptop n broadband dia nih, sambil msak pun leh online... hik3...

No comments: