Wednesday, May 21, 2008

esok ari kamis kan...

alopp... hmmm dah beberapa ari x taip kat blog nih... xde citer mnarik pun nak citer... hmmm smlm dah start klas shortkos...klas ader start kul 8.30 n ader start kul 11.. by 2 pm aku dah sampai umah... so far, leh msuk lg laa cross cultural nih... tp ble tgk kat bku n tajuk2 yg nak di cover, agak complicated gak aaa... huahuahua... assgment pun da ader nih... adoiii... alamak, dah ujan laaa plak... sjuk laa tdo mlm nih... jgn tlajak sok pg udah laa ye...

2morro xde klas, tp cadangnyer nak g library, siapkan assgment ngn afiq n ain.. nak cr current issue lg,hua3... pas siap kje, tghari tu dah jnji nak g MP ngn ina.. sje jenjalan, boring tahap cipan dah dok umah nih... mcm nak gler pun ader gak... yela, dah laa dok sorg2,nak borak pun xtau nak borak ngn sape... uwaaaa...

adoiii... aku ngah pening pale nih... mamat nih sejak majuk ngn aku pas aku mntak clash aritu, xde dia msg aku,cme wish bday je aritu... tup2 mlm ni leh plak dia msg... he asked me 4 2nd chance... adoiiii camne nih? poning palo den ni haa dok mikir kan hal nih.... dia kata slagi aku blum ader pganti, dia trus nak try approach aku lg.. aku ni, dlm dilema laa plak.. dia kata aku laa sgala2nya dlm idup dia.. dia b'ubah demi aku... adoiiiiiii tlggggg... aku xleh laaa nak go on ngn dia lg... sbb xde mse dpn... tp camne aku nak ckp kat dia ni?? ish dia nih, memlm buta camni wat aku pning pale je aaa... aku just ckp yg aku akn pk kan hal ni, tp sbnrnya mls nak pk.. hehhee.. hmmm nmpak gayanya, kna ader pakwe baru laa camni... ble nak ada pakwe ni.. tp x sampai ati lak aku wat dia mnagih camni.. " mngapa ini smua harus blaku,apakah ini smua krn driku?" " xtau kmana arah utk ku mnuju" nak nyanyi lgu cinta 3 segi aaa plak... uwaaaaaaaaaa sakit pale... xmo pk lg.....uwaaaaaa tdo lg bek... zzzzzzzz -kaloi ngah b'renang2 ke tepian tuk titun zzz-

1 comment:

Anonymous said...

hurmmm.. dah laaa... xyah laaa pning2 pale pk menda ni.. just b honest, trus terang ngn mamat tu.. kalo nak kwn, kwn je xde feeling2...