Friday, February 13, 2009

hari jumaat yg mulia, dcemari oleh perkara bengang oleh org2 yg bangangg..

hmmm arini klas risk ngn en fad cancelled laa plak... bebudak len sume dah cabut blk... tapi me n ain menten kat lam klas c0z nak carik info pasal esemen labor law tu...

panjang plak laa tajuk entri saya arini... huhu... sje wat gempak... tp memang btul laa... saya agak bengang arini... saya stay kat kampus, tuk sme2 ngn ain carik info labor law, tp nape ntah ssh btul nk dpt mklumat tu... ssh nk jumpe article and journal.. blurrr dah ni...


smpai tgahri, plan g mkn kat mara cam biasa.. trun bwh nk letak buku n laptop kat dlm loker, msuk je dlm blik loker tu, ada laa skumpulan bdk2 pmpuan ni, sebokk memenuhi ruang yg kecik tu.. sebokk bgambo??? eeee pleazeee laaa, g laa bgmbo kat tmpt lain, tmpat yg kecik tu korang sebokk bgambo ngn hp yg konon2 canggih tp x brape nk canggih tu.. pastu, ada sorg muka xmsuk dlm gmbo dorg keep repeating bgambo again... pastu, bkn 1 hp, ada 4 or 5 org kat ctu, so 4-5 hp laa yg nk dgunakan.. weh, xleh blutot je ke?? eh heloo adik2, saya ni dah laa pegang byk brg, ngn bku, ngn laptop ngn beg lagik, bg laa laluan... semak samun laaa weh.. aku menten cool pdahal dlm ati dah mbara bengangg...


perkara ke-2 yg bt saya bengangg....
pas mkn, g amik beg n brg2 kat dlm loker... again, menda yg bt aku bengang skali lagi blaku kat dlm blik loker... but,this time really makes me bengang lor... kali ni, ada 2 or 3 dak pmpuan, dok lepak atas lantai, bsantai ngn laptop msing2 bkk lgu kuat2... btul2 mganggu pjlnn org lain laa... adik2... apa gna pihak uitm buatkn library yg selesa, kusi merah ngn kusyen empuk2, meja yg besar, slesa bt blaja, dgn econ (even a liltle bit cold)... nape lantai jugak yg korang pilih haa?? serabutt btul tgk bdk2 cam tu... hmmm ntah laa bdk2 ni... xreti nk bsyukur dgn apa yg ada... bengangg ngn bdk2 banganggg... grrrrr....

2 comments:

Afiq's Diary said...

Budak2 tu bangang sekiranya dikategorikan sebagai bengong yang membuatkan orang bingung sehinggakan boleh membuat orang termenung dan bertinggung.

Misz Lyia'z said...

kamu pun nk jd mcm mereka2 itu kaaa, afiq?? huhu... zasss