Saturday, February 14, 2009

14 feb....





huhu... saya stuju ngn kata2 d atas nun...

mlm td, after 12 am , ada yg sms saya tuk wish hepi veltine day n dia doakn saya supaya saya bahgia dsmping org yg saya sayang... hangennn skejap saya dbuatnya... dia x tau ke aaa yg kte ni umat islam bdosa sambut ari velentine?? saya rse, hnya mreka yg x btamadun je celebrate 14 feb ni.. kot ye pun bangang, jgn le jd bodo... jgn jd cam mangkuk ayun... otak letak kat pale lutut.. bleh plak dia ckp dia xtau pun psl ni sume... saya suh dia bkk bji mata besar2 n alert menda2 ni.. hahaha pdan muka dia dapat ceramah free dr saya mlm td...


bg saya, setiap ari adalah ari kasih syg... ari2 kte syg parents kte, ari2 kte syg siblings kte, ari kte syg kwn2 kte, n yg pnting, ari2 kte syg buah ati kte... am i rite?? xperlu laa ada specific date 2 show sum love...


hmmm ntah laa, ade akal lu pk laa sndri... bagaimana dgn anda? msih lagi mraikn 14feb?? renung2kn dan slamat b'amal... peace yoo (^_^)



8 comments:

Afiq's Diary said...

Wow.. Mengancam.. Mamat tu mcm nak buat baik.. Alih2 kena hamun pasal tak alert.. Hehe.. Kesian.. Tapi Tak nak kesian sebab dia tak alert punya pasal..

Saya tak pernah sambut Valentine..
Setiap sambutan saya sambut kecuali Valentine.. Kenapa saya kena sambut? Saya bukan bangsa Nasrani..

Saya sambut Hari Ibu, Hari Persahabatan,Hari Raya, Hari Belia, Hari kanak2 sedunia.. Best.. Dapat Lolipop.. Eheheh..

Lagi 2 bulan bulan April..
Jangan siapa2 pulak nak pi sambut April Fool.. Sesunggguhnya orang Muslim yang sambut April Fool ni memang bloody fool..

Kenapa?

Pi check sendiri.. Apa simboliknya April fool dengan kita sebagai Muslim..

Afiq's Diary said...

Wow.. Mengancam.. Mamat tu mcm nak buat baik.. Alih2 kena hamun pasal tak alert.. Hehe.. Kesian.. Tapi Tak nak kesian sebab dia tak alert punya pasal..

Saya tak pernah sambut Valentine..
Setiap sambutan saya sambut kecuali Valentine.. Kenapa saya kena sambut? Saya bukan bangsa Nasrani..

Saya sambut Hari Ibu, Hari Persahabatan,Hari Raya, Hari Belia, Hari kanak2 sedunia.. Best.. Dapat Lolipop.. Eheheh..

Lagi 2 bulan bulan April..
Jangan siapa2 pulak nak pi sambut April Fool.. Sesunggguhnya orang Muslim yang sambut April Fool ni memang bloody fool..

Kenapa?

Pi check sendiri.. Apa simboliknya April fool dengan kita sebagai Muslim..

Anonymous said...

yaahh...sucks V'day...
sy windu kaloi,jen n mike..hehehe...

Misz Lyia'z said...

afiq-
hahahah pdan muka that "ank ikan" kna ceramah dan2 tu jugak... pepagi buta dpt ceramah dr ustazah kamalia... waahhahaha... yeah, yg psl april fool tu, nnti kte crite on 1st april,k....

pminat ;)-
huhu.. saya juga rindu kamu... hehehhe... jgn risau, saya msih spt kaloi yg dlu :p

Misz Lyia'z said...

eh, coppp... afiq-->
ckp sume sambutan afiq smbut? aritu thaipusam afiq smbut kat bt caves ke aaa??? hahahahhaha :D

Unknown said...

hye sis..
life kinda sucks..
eh bukan2,ok3 jelah..
so-so kate org tua2..huhuhu
thxs sudi baca blog syada yg cm hampeh tuh..
thxs linked syada gk..
i hv linked u too :)
do keep in touch yer..

Unknown said...

hahahha..
thxs 4 the kindness..
tp sis lmbt plak..
syada dh berpeluh ketiak dah google,br jumpe..hehehe
tp agk2 mencabar gk la..
cz mmg xcam langsung sore malique..
then, ble dh google tuh,
ble nmpk malique, at 1st igtkn kump.indon tuh..
yg malique & the essentials tuh..
rupanya malique too phat daa..huhu

Misz Lyia'z said...

huhu.. meh nk tlg lap peluh kat ketiak tu... huhu (^_^)

tp xknal laa ngn sape dia nyanyi lgu tu...