Saturday, December 13, 2008

my lect kawen....

aku dedikasikn ucapan TAHNIAH ku pd lecturer yg stiap sem aku dok ngadap muka dia... ops, bkn subjek yg sme, tp blainan subjek tau... kang korang ingt aku ni dok kantoi paper lak... ok back to da topic, hmm lect ku en nurazree mahmud dan pasangannye litaliana bt jamaludin....

sir, sy doakn sir kekal ke akhir hayat yer... smoga bahagia dsamping isteri tcinta... cepat2 laa dptkn "oe junior" hehhehe...

td dR alai, gerak dlm kul 11.30... trus mnuju ke muar lalu hiway blkg umah aku tu.. aduhai, bleh plak tsesat smpai ke parit jawa... huhu.. ble tsedar yg kami ni makin jauh tsesat, benti tumpang btnya pd mkcik2 yg mnjual kuih tepi jln... huhu finally sampai gak laaa kami ke rumah pngantin pmpuan...

adoiai, jln nk msuk tu punya laa sempit, mmg muat tuk 1 keta je.. kalo bselisih, kna laa slh 1 keta b'alah, kalo x, masuk parit ler.. huhu... segan gak kteorg memula tu, yela bkn knal sesape pun.. mse nk g anta adiah ke dlm umah, nmpk laa geng2 kbm, en helmy n family, dak hr pt.5 zana,kam, azira,farehah n baya... borak2 jap then g amik mkn.. hmm nc minyaknyer, ok laaa... just nice..


lme gak tggu en oe tu dtg... dlm kul 2.30 br laaa dgr bunyik kompang bkumandang.. wah, tkejut aku tgk dia kai bju lite purple kbtulan same ngn bju aku.. ati ni meronta
2.. hahahaha dtg laa dak lyia pnya sengal...


dah slesai sesi bgambar ngn pngantin, we all pun mintk dri dlu... singgah smyg kat surau, then lepaks2 kat wetex muar tu n mkn kat tg.emas... huhu... trus laaa pulang ke mlk... dlm 6.30 slamat ampai kat umah aku... thanks d ucapkn pd dak mike n kwnnyer yoe sbb temankn aku g kenduri en oe tu... huhu... kalo nk arapkn dak2 klas aku, mmg hampeHHH...

mlmnye en.oe sempat sms aku. tharu lak dia.. ckp thnks coz sudi dtg mjlis dia n siap bg adiah lg tu.. huhu.. tu perkara biasa je sir, aku ckp... dia pesan lg, nnti ble mjlis aku, jemput laa dia, insyaallah... hehehe... slamat dah lect aku tuh... huhu alhamdullilah... smoga kekal hingga akhir hayat hendaknya, amin....

1 comment:

My Journey said...

salam...

akkkkkkkkkkkkkk
jelesnya akak dpt p kenduri,huhuh
wawawawa.....
cantik gak isteri cs kan kak,padanler dgn dia,huhuhu...
hai...
mcmna leh sama warna baju nih??
rancang erk,hehehe..
amin...
semoga mereka kekal hingga akhir hayat...