Thursday, December 11, 2008

aku suker....

yeayyyy... arini dah ari kamis, sok dah jumaat... xsabo nk lik kg dah ni.... home sweet home alai... 948-A here i come... heehheheh...

*windu my bed...*
*miss my tv...*
*miss my bebear...*
*miss my pink toilet... hik3*
*sumenyaaa i miss kat umah tu... hehehehe...*
*wlau ade laptop, tp pc kat umah ttap ku rindu..*


btul laa kata org kn, walau best camne pun tmpat org tu, tmpat sndri ttap yg da besttt...
umah sendri mne nak sme ngn umah org len, tul x... kalo umah sndri, kte bebas bt pe pun... sbb sumenya reta kte.. nak tgk tv, mne2 chanel pun kte pnya ske nk tgk yg mne... huhu yg pasti, slesa laaa dok umah sndri... xyah nk segan silu, bt pe yg kte ske, tul x...

bkn laa bmakna aku nk ckp dok umah akak2 n abg aku kat kl ni x best, dok skali skale ok laa.. tp aku xleh dok umah org lelame... pnasss je punggung ni...

hmmm tapi, aku blk mlk nnti, aku dok umah sorg2... ade lbih kurang 3 mggu lbih lg smntara nk tggu parents aku blk aji... uhuhuhuhuhu... org btanya pd ku, branikah dok umah tu sorg2? hmmm xkan aku nk ckp, x brani lak... insyaallah, aku msti brani, nk lbih brani aku kna mkn nc beriani b.pht gamaknyer... apetah lg kalo pkena briani gam lauk ayam.. fuhhh... heheheheh...
hmmm aku kna bt2 brani laa for sure... tawakal jela, ye x...

papepun, yg pasti, sok aku nk blk mlk.... yeayyyyyyyyy.....




Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

3 comments:

Afiq's Diary said...

Andai KL bagaikan darat, Melaka pula bagaikan Air.. Tiada ikan ikan dapat hdup di darat untuk selamanya..

Akhirnya.. Kaloi dapat berenang di dalam air semula..

YAHOO!

Misz Lyia'z said...

yeayyyyy....
kaloi tlah pulang ke pangkal jln...
huahuahuaaaaa....

Misz Lyia'z said...
This comment has been removed by the author.