Friday, March 6, 2009

yeAyyyy.... yeayyyyy.... i like....

:pompom::pompom::pompom::pompom:

sonoknyer, weeknd yg d nnti menjelang tibe... huhu... mcm tggu ari rye laa plak... :p


nape saya mnnti weeknd ni? :what:

sebabnya, sumer2 akak2 n abg saya akan blk kg... yeayyy... dan yg lbih saya suke ble dorang blk, msti laaa saya bleh jmpe 5 org anak buah saya yg ''very the'' tu... huhu
antie winduuuuuuu sgt kat dorg tu.. especially my notty boy alif irfan n luqman harith...
winduuu sgt nih...


ade apa weeknd ni kat umah sampai sumer org blk kg?

sbbnyer, ada bt knduri skit... kenduri psl pe?? huhu yg tu "biarlah rahsia"....
hehehhe...


saya plak, quite bz tlg mak bt preparation tuk kenduri tu nnti...
td blk klas je, dah tlg bt tapai.. biasa laa, org mlk,
mne leh tinggal wat tapai... huhu

mlm kang plak, saya kna buat kek coklat.. kna bt 3 bji lak tu...
xpe2, saya mmg ske wat kek, so xde hal laa tu sume...


saya ngn mak, bt kje2 kat dapo, ayah rajin btul.... dia tolong mop lntai
n kemas2 blik... huhu caya lah ayahhh.... :laugh:


saya pnat laa, nak rehat dlu, k...
kawan2, doakan smoga sumer plan bjalan lncar ye... tolong??
macehhh... (^_^)




:kiss:



No comments: