Saturday, March 21, 2009

sang buaya....



bangun je pg td, rse borink gler maa...
pale otak xde pk nk study.. huhu...


then, dtg laa idea nak ajak mak g jenjln...
mula2, ayat mau manis,
dialog aku ngn mak,
L: "mak, ada g org kawen ke arini?"
M: "ada, tghari kang"
L: "hmm katne? sape kawen?"
M: "kat dewan taming sari, MBMB. nak ikut? jom.."
L:"huh, mls aa g org kawen.. :( "
M:"alaa sblh ngn jusco tu, kang suh ayah drop kat dpn jj dlu..
dah abis mkn kang, mak cr le kat dlm jj tu kang"
L: (aku bmonolog sndrian --> eh mak ni, mcm tau2 je aku nk ajak g jj.. hahahahaha i like... :D )
well, biasa laa mak,kn... dia tau je gerak ati anak dia.. huhu (^_^)
M:"dah, g mndi cepat.. jap lg nak gerak..."


huhu... sudahnya aku bsorak sakan laa dlm ati... hhehee...
bestnya, coz mak blaje bli sandel baru cap buaya...
hahahah
xpnah kot aku t'pk nk pkai sandel buaya ni, sbb aku rse sandel buaya ni
nmpak skema gle...
cam x seswai ngan jiwa aku..
aku lbeh ske bli sandel vincci yg nmpak fresh n trendy or carlo rino yg slesa...


nak tau x, nape aku tgerak ati nk bli sandel cap buaya arini stelah
d offer oleh mak ngn ayah??

cbe tgk gmbo bwh ni...



TaDaaaaaaaa....


sbbnya, kaler dia btul2 msuk ngn jiwa aku...
pastu, ble sarung je, rse agak lmbut tapak dia...
mmg ngam hoo....


pastu, aku dpt capai bju cntek, maskara ngn eye liner...
yeayyy....



:pompom::pompom:


dating ngn ayah mmg xleh lelama... 3.30 da blk umah..
xpe,kira ok laa tu coz aku dpt pe yg aku nak...
hehehehe...





1 comment:

Anonymous said...

huhu g soping bkn nak ajak sy...
x mo kwn... huh :(