Thursday, August 7, 2008

xleh tdo..

hmmm.. dah kul 4.15 pg pun... spnjg mlm aku x mmpu tuk lelapkn mata... ayam pun dah bkokok suh mnusia bgun bmunajat kpd yg ESA... pakkal je aku mc... kalo x, leh jgk aku bsujud kpd-Nya... memohon smoga dtenangkan ati hamba-Nya yg 1 ini... pning pale,bkn spnjg mlm bahkan spnjgn ari aku x tdo... arini (kamis) dah laa klas aku pack dr pg-ptg... dgn presentation lg... adoiii... aku xleh watpe.. dah mata ni x mo tutup, xkan nk buh gam lak kot smata2 nak dia ttup?? huhu... ain pun dah tdo, tggal laa aku sorang... hmmm sabo jelaaa lyia... u can handle sume ni,k... chaiyo2... lyia kan ppowerpuff gurls... msti boleh pnya laa....

bak kata ain, ni sume ujian dr-Nya.. Dia akan mguji tuk tgk smada aku mmpu x btahan dlm ujian-Nya.. insyaallah, aku boleh...

1 comment:

mohad said...

salam.. tak nak join gath ke...