Thursday, August 7, 2008

beri lah aku kekuatan...

ya allah... aku mohon pada-Mu.. Kau berilah aku kekuatan Ya Allah.. mnhadapi dugaan dlm mniti pjlnn idupku... sedeyyyyyy sgt2... ntah nape td aku tdetik tuk bkk profile 'dia'... betapa tkejutnya aku, bila tgk status drinya yg dah ubah, he's married now... memula rse cam dia just letak je status tu, tp ble tgk gamba tbaru yg dia letakkn, mmg sah lah dia tlah bgelar suami org... mgigil tangan aku, nk klik tgk gmbar dhari bahgia dia pun, tketar2... sejuk dah tgn aku.. ptt laa sejak akhir2 ni dia senyap je ngn aku... kalo x, slalu gak dia kaco aku kat ym tgh2 mlm or ble dia kat opis... based on komen2 ucapan tahniah dr kwn2 dia tu, aku bajet dia kwen dlm 19hb or 20hb julai yg lalu... br sgt kan... hmmm nape aku perlu rse kecewa yg amat??? sbb... byk menda dah aku lalui dgn dia... hmpir 2-3thn ngn dia.. byk2 teman llaki yg aku ada b4 this, cme dia jela yg 'rajin' bt aku nanges.. tgk laa,even dah ptus camni pun dia still bt aku nanges lg???? arghhhhh... utk apa aku tangisi sgla pbuatan kejam dia pd aku slame ni??? aku xde nk tuntut pape dr dia... aku dah pun halalkn n maafkan sgala pbuatan dia pd aku dlu tu... wlau sukar utk aku trima, tp nak x nak aku harus lupakan sgalanya... hmmm ntah laa, skang aku rse aku dah xde prasaan pd llaki lg, tp ini bkn lah bmakna aku btukar prasaan kpd kaum sjenis, cme aku ingin bsendri... just leave me alone.. aku nekad, no more lurve n guys in my life... prasaan aku dah mati... hati aku pun dah tkunci... aku dah buang kunci tu jauh2... xtau laa sape jmpe kunci tu.. i just need 2 focus on my study n built up my life... byk menda nak kna set up blk... arghhhh... dah kul 3 pg.. aku x mmpu tuk lelapkn mata... byk menda bmain dlm pale otak aku... nseb bek ada ain.. ada laa jgk tmpat tuk aku luahkn sgalanya...



hanya aku yang mengerti walaupun yang lain cbe tuk mengerti isi hati aku. Namun berat beban hidupku biarkan saja.. Biar saja hanya ku yang tahu Sejarah cinta dan hidupku penuh duri dan banyak ranjau... perlu kesabaran yang penuh untuk tetap ku berdiri... aku perlukan kekuatan tuk bdiri smula... but i'm not a loser.. lucky i still have my dearest family n frensss yg x ptus2 bg aku moral support... jutaan trima kasih pd semua yg msih myayangi aku slame ni... aku benar2 hargai sumenya... tnpa korang sume, idup aku msti x ceria dan x bmakna.. i really appreciate u guys... dan kpd dia yg sdg asyik mlayari bahtera rumahtagga, aku doakn smoga bhgia slalu, trimas laa pd semua perbuatan dulu tu..



cinta ini mbunuhku... killing me softly.. aku ttap bdoa yg tbaik tuk dri ku... smoga 1 ari nnti, aku akn btemu dgn cinta ati aku yg tlah dtetapkn oleh-Nya...

No comments: