Tuesday, July 29, 2008

waahhhh...

salam... wahhhh... agak lme gak beta x mbebel kat blog ni ek.. huhu.. bz aaaa... byk menda nk dkongsikn, tp mmg xde mse nak mnaip.. assgmnt pun dah dok b'atur mnunggu giliran msing2... huhu... ngan trip lg... fuhhh... byk lak trip yg nk dbuat... dah laa klas aku ciput jer... 8org jer..huhu.. kalo bdk2 lalu lalang dpn klas, then tgk jumlah kami yg skit tu, dorang akan jenguk 2x,pelik sgt gaknye tgk kteorg yg ciput tu..



arini, 4 da 1st time aku join AGM HR.. hehehe.. last 2sem xde pun ati aku t'ingin nak join.. yela, bt time aku xde klas, mmg aaa xkuasa aku nk dtg just 4 attend da meeting... sem ni kan aku bsemangat waja nk join in da club.. huhu.. cyalah lyia.. even mluat tgk certain2 people dlm meeting td tu, tp muka gua menten je beb.. kte kna pro aaa kn... arini 1st time aku dpt tgk c izzie, llaki 2 alam yg dsebut2 oleh klasmate aku , yg d war2 kan kpd aku slame ni.. huhu.. tp td xnmpk lak kgedikkan dia.. mungkin dia cover kot.. wahahha.. x kuasa nyahhh... gapo2 laaa weh... asal ko bhgia...



adoiii.. berita gempak lak we all dpt dr our beloved KP, hr n ins dpt mndat utk handle dinner 4 da whole kos dlm FPP.. uwaaaaaaaaa sume planning kami b4 this, kna laa d ubah smula..dah laa mlm td pning2 pale pk kn tentatif,adoiii ai.. kna meeting ngn sume ydp2 stiap kos.. gler gempakkkk beb... cian kat bdk2 aku, yg da b'usaha ggih tuk dinner.. ayep siap nk benti blajo sbb malu ngn averly hotel.. ye aa, dah bt food test lg.. tkilan gak rsenya... tp apakan daya, kami hnya plajar yg mndapat arahan dr pihak atasan... saboooooooo jelaaaaaaaaaaaaaaaaa...



sok just ada klas 4.30 jer... adoii ai, mls tul nk g... eco lak tuh... bcinta tul ngn eco nih.. dah laa td xde klas eco.. hmmm sok pgi my parents ajak g bt intenational pasport... lallalalallalalla... sonoknyerrrrrrrrr... :) x sabo nk g vietnam nih tp tetiba cam segan lak... segan ngn dak2 IB, tetiba rse nk amik blk je duit rm1600 yg da bayo tu.. dah laa aku dtaja pnuh oleh parents aku... kalo ikutkn aku, mne laa ader duit byk tu, pinjaman pun bkn amik... sygnye parents aku kat aku, aku tharu sgt.. ble ayah hulur duit tu kat aku, aku sempat ckp, nnti ada duit org gnti blk ek, ayah marah lak, katanya tu lain citer.. yela ayah kan... dia bkn bkira ngn anak... so, aku kna laa blajo rerajin, up kn cgpa this sem... insyaallah... chaiyo'... lyia sure boleh... lallalalalaaa...

No comments: