Friday, June 6, 2008

yeah... dah ari jumaat...

salam... yahoo.. arini dah ri jumaat... ske nya beta... sok xde klas.. leh bgn lewat skit.. huhu..hmmm akhirnya settled jugak aku pnya assigment n presentation... fuh,lega rsenya... wlaupun rse mcm xrelated je topik ngn isu aku tu, hentam jela labuuu... janji settled.. arini leh plak lect aku tu bt kuiz tnpa dberitahu... bengang jgk... yela, mne de bce bku pun.. dok siapkn assgment je, bku pun x bkk.. so, moral of da story, blk je klas bkk bku tu.. wat nota skit... ada 2 menda yg bt aku n afiq gelak sakan kat dlm klas... 1 psl c afiq tu sndri (afiq, akak akan ingt menda ni smpai mati lor... wahahhahaahhaha... xleh bgtau nnti afiq mare..) then 1 lg, huhu pe lg, psl c DQ tu laa... tkena lg minah tu arini... wahhahaha... klaka tul laa adek2 aku ni... wat aku ceria je arini... hmmm k laa, ngantukzzz gle dah ni.. mlm td tdo kul 4pg.. huarghhh... chalo dlu aaaa... zzzzz


Graphics Comments & hi5 comments.

No comments: