Sunday, June 1, 2008

dah mlm...

salam... uwaaa... kjap je dah mlm.. smlm ikut rmbongan pngantin llaki g PD.. pnya laa simple majlis akad nikah nya.. dgn skali lafaz, bce taklik, doa.. siap dah... dlm mse kurang drpd 20min... wow.. xmcm kat mlk ni haaa... mcm2 menda nak kna approve... hmmm tp byk menda yg dr pihak aku x puas ati, especially bab layanan.. cam hampeh... mknan pun x best.. ada ke ptut phak pmpuan tu tnya da mkn ke blum sdgkan atas meja xde lauk pun yg dhidangkan tu pihak llaki.. mse pngtin bsanding, aku, k.long, sara n ifan g bli eskrim, pastu kteorg dok je kat tpi jln luar tu tggu ayah amik, then benti masjid, smyg zohor trus cabut... mlas dah nak tggu lme2 kat umah org yg x reti nak layan tetamu... mmg cam shialll jer... pnazz gak ati sdara2 aku sumer.. ble smpai alai, masing2 sume dah lapo... hahahha... g dapo masak megi, share ngn k.long.. huhu.. pastu jap lg, abg aku n family dia pun sampai, k.lie n k.nor pun sampai.. best aaa bkumpul rmai2 kat kg.. cume k.mas je x blk coz dia on call..

-dlm keta on da way 2 PD-


mlm tu, we all sume 3 keta g mkn kat medan ikan bkr kat pernu, tmpat biasa tu laa.. rmai gak maklumler mlm minggu, awal bln plak tu... parking pun full.. fuhhh abis laa diet aku... mkn seafood, adoii... tgoda tul... nc amik skit jer, just ratah lauk je... kenyang gler...tp kali ni ikan 3rasa dia mcm kureng skit.. tp sumenya still fresh lg aaa.. blk umah dok borak2, kat kul 3 br aku tdo..
zzzz

-sara n aling x sabo nak nyum2-

No comments: