Friday, April 17, 2009

sila cari hari lain tuk mbuat onar dgn aku.....

my timetable for this final exam
21hb april 2009, 9am zdku
paper CTU,hubungan etnik
24hb april 2009, 8.30 am
paper Risk Management
27hb april 2009, 2.15pm
paper Employment Law
30hb april 2009, 2.15pm
paper Strategic Management
4hb mei 2009, 2.15 pm
paper Compensation Management
8hb mei 2009, 8.15am
paper Industrial Relations
p/s: sesape yg nak cari pasal or cari msalah ngn aku, better pilih hari lain, selain dr hari2 yg telah aku nyatakan d atas ye... aku xnak ada menda lain yg mganggu gugat konsentrasi aku masa aku nk mnyiapkan dri jawab final exam ni... huhu...
doakan aku ye kawan2... smoga aku leh sambung master kat obersea... hahhaha :P
daaaa....

2 comments:

Unknown said...

my battle date is only on 24th & 30th..
tp msih lum dpt tmpt LI..
hukhuk :(
sis dh dpt?kt ner?
anywy, i've chnge my blog's name..mtk jasa baik akak tukar kt bloggers list akak juga..
huhu :)

p/s: GOOD LUCK FOR FINAL EXAM :D

Misz Lyia'z said...

huhu gudluck 2 u 2...
awal2 lg dah dpt kat SAMB tu haaa...
awtnya syada x dpt lg ni? apply co pe?
ok, sat lg akak tukar...