Wednesday, April 30, 2008

jiwa kacau...

salam... br sampai umah... pnatnyer... pnat pale otak, pnat bdan.. ati pun pnat gak... uwaaaa... td dah lepas paper Osha... uwaaaa no komen... soklan dia senang je, straight 4ward.. cme apa yg d spot tu xbrape nak masyukkk aaa... bleh plak dia kuar soklan psl fire,Act 514??? apa lg, goreng aaa mne yg bleh dgoreng tuh... tgh dok mgoreng tuh, minyak plak abis.. haru biru idea dah kering... huahuahua... pdan muka aku... lgpun, pale otak aku ni still dok pk psl hal smlm... tu yg xbrape nak concentrate jwb pekse tuh.... jahat btul jntan tuh... aku benci ko sampai mati... apala salah & dosa aku sampai aku d pekotakatikkan sebegitu rupa?? uwaaaaa... aku benci ko.. ko tu sape??ko xde hak nak kata aku mcm2, sdgkan ko xknal aku, aku?? aku lagiiii laa x knal ko,sengalllllll.... hellowww, lu bleh blahhh... lu jgn nak bikin gua panazzz... aku rse mcm serba slh nak tego kwn aku ke x, aku xnak hnya krna kelancangan jntan tu, hbngn aku n best fren aku jd tunggang langgang... tp aku rse xselesa plak ble nak btegur sapa ngn kwn aku tuh... sbbnyer, nnti aku msti t'ingt blk apa yg jntan tu ckp psl aku... ble aku t'ingt kata2 jntan tu, airmata aku msti blinangan.. mse citer kat afiq td pun, airmata aku dah btakung... aku bkn plakon airmata, tp dah mmg jiwa aku sensitif, ble org dah lukakan hati aku dgn kata2 yg xmsuk akal, mmg lmbt laa smbuh luka nih... pdih siottt.... uwaaaa camne nih?? aku dlm dilemaaa... :(

No comments: